OPEL CALIBRA

11 czerwca 2020

Rok produkcji: 1996

Moc silnika: 223 KM

Skrzynia biegów: Manualna

Rodzaj paliwa: Benzyna

Cena: 19 900 zł

Województwo: Zachodniopomorskie

Pojemność silnika: 2 000 cm3

Przebieg: 160 460 km

Kolor: Zielony

Miasto: Szczecin

Rok produkcji: 1996

Pojemność silnika: 2 000 cm3

Moc silnika: 223 KM

Przebieg: 160 460 km

Skrzynia biegów: Manualna

Rodzaj paliwa: Benzyna

Kolor: Zielony

Cena: 19 900 zł

Miasto: Szczecin

Województwo: Zachodniopomorskie

Informacje kontaktowe

Imię: Marcin

Numer telefonu: marcin.ekamodel@wp.pl

Imię: Marcin

Numer telefonu: marcin.ekamodel@wp.pl

Zdjęcia

Opis

Na sprzedaż mój prywatny pojazd jakim jest Opel Calibra. Auto poszanowane, w oryginalnym pakiecie stylistycznym Cliff/Last Edition od Irmscher. Nie stało się obiektem tuningu z lat 90tych. Nadwozie jak i podwozie bez rdzy. Oryginalny lakier! Mierzone czujnikiem lakieru – zapraszam z własnym miernikiem. Auto w moim posiadaniu od listopada 2016 roku, cały czas garażowane, użytkowane tylko w sezonie letnim, w słoneczne dni. Calibra była moim marzeniem z czasów dzieciństwa, w auto włożone dużo serca i pieniędzy. Od 2016 przeszła trochę zmian: – zmiana silnika na oryginalny C20LET (głowica Coscast), swap wykonany w czerwcu 2017 roku, przy okazji zmiana rozrządu (przy przebiegu ok 154tys km), zmiana uszczelki pod deklem zaworów – była jeszcze oryginalna z logiem GM, kontrola panewek korbowych, montaż mocniejszych śrub w stopkach korbowodów, przegląd instalacji elektrycznej silnika itp itd. Silnik spięty ze skrzynią F20 (prędkość maksymalna w okolicy 270km/h – określona na podstawie przełożeń skrzyni biegów i zakresu prędkości obrotowej silnika. Prędkościomierz wyskalowany do 250km/h. Wskazówka prędkościomierza „poszła” dalej, auto przestało rozpędzać się dopiero na „odcince”.) – montaż alternatora 120A na wąski pasek, z napinaczem w postaci śruby rzymskiej (element sprowadzany z Wielkiej Brytanii) – montaż intercoolera pod zderzakiem, przy okazji wymiana chłodnicy cieczy na większą i bardziej wydajną, dodatkowo – możliwość ręcznego sterowania wiatrakami – dodatkowe chłodzenie intercoolera – montaż układu wydechowego ze stali kwasoodpornej, średnica 2,5 cala, dwa tłumiki przelotowe (wszystko z MG Motorsport), metalowy katalizator – zmiana sterownika silnika na EDS Ph1 – drobne wymiany elementów zawieszenia (drążki, tulejki, itp itd). Sprężyny Irmscher -30mm, rozpórka kielichów przednich oraz tylnych. Wszystko udokumentowane zdjęciowo. Swap jak i wszelkie modyfikacje dokonane w szczecińskiej firmie Carro. Aktualna moc: 223 konie mechaniczne przy oryginalnej turbosprężarce (czas na 1/4 mili 15.1sek) Aktualny przebieg: 160460 km Aktualne badanie techniczne: 10.07.2020 Aktualne OC: 07.05.2021

Wyposażenie

Wyposażenie: – wspomaganie kierownicy – elektrycznie sterowane szyby i lusterka – fotele skórzane w idealnym stanie – flockowane boczki drzwi – wygłuszone drzwi, podłoga bagażnika itp – audio Alpine + subwoofer – felgi 17 cali, opony Nexen Nfera SU1 kupione nowe w marcu 2018r – dokumentacja pojazdu w oryginalnej teczce, dwa kluczyki… Do auta dorzucam wiele części zamiennych.