NISSAN MICRA 320KM

20 listopada 2021

Rok produkcji: 1993

Moc silnika: 320 KM

Skrzynia biegów: Manualna

Rodzaj paliwa: Benzyna

Cena: 69 900 zł

Pojemność silnika: 1 300 cm3

Przebieg: 6 500 km

Napęd: FWD

Miasto: Gdynia

Rok produkcji: 1993

Pojemność silnika: 1 300 cm3

Moc silnika: 320 KM

Przebieg: 6 500 km

Skrzynia biegów: Manualna

Napęd: FWD

Rodzaj paliwa: Benzyna

Cena: 69 900 zł

Miasto: Gdynia


Wyposażenie

  • CD 
  • Elektrycznie ustawiane lusterka 
  • Gniazdo AUX 
  • MP3 
  • Centralny zamek 
  • Alufelgi 
  • Gniazdo USB 
  • Elektryczne szyby przednie 
  • Bluetooth 
  • Komputer pokładowy 

Zapraszam do zakupu unikatowego egzemplarza dość popularnego samochodu na polskich drogach jakim jest Nissan Micra K11 ze zmodyfikowanym silnikiem SR20VE TURBO legitymującego się mocą 324,1 KM przy 6448 rpm i momentem obrotowym 394,0 Nm przy 4094 rpm . Auto zostało całkowicie i bezkompromisowo przebudowane w oparciu o części renomowanych firm. Samochód jest dopracowany pod względem głównych elementów jak również najmniejszych detali. 
Samochód maksymalnie doinwestowany, traktowany jako projekt/hobby którego dopracowanie pochłonęło łącznie 5 lat. Ciężko opisać satysfakcję i doświadczenia z jazdy – samochód całkowicie unikatowy – możliwe, że jedyny tak dofinansowany egzemplarz Micry k11 w Europie, może i na świecie… 

Projekt przygotowany z myślą o imprezach typu Track day, Time Attack i innych imprezach torowych, ale finalnie odwiedziło tor tylko dwa razy – było mi go szkoda;)

Auto w początkowej fazie zostało całkowicie rozebrane, zakonserwowane i polakierowane. W tym czasie zlecono również montaż klatki bezpieczeństwa dla usztywnienia karoserii – tak, aby tolerowała wysokie moce i przeciążenia. Zmieniono i poszerzono karoserię oraz zderzaki. Zmodyfikowano maskę – dodatkowy centralny wyciąg powietrza. Zamontowano lotkę dociskową na tylną klapę, której konstrukcja sprawdzała się wcześniej w wyścigach torowych w Japonii.  

Z ważniejszych: zawieszenie zbudowane zostało wyłącznie pod ten projekt – m.in. wykonano nowe zwrotnice z regulacją kątów, wykonano nowe półosie, zamontowano zawieszenie gwintowane BC-Racing, silnik złożony na kutych elementach, odprężony. Montaż układu Turbo, wydajniejszych chłodnic, zmodyfikowano układ paliwowy, montaż szpery Quaife. Mocniejszy układ hamulcowy. Reasumując – z seryjnego pojazdu zostało jedynie parę, mniej ważnych elementów…

Dla kupującego jest specyfikacja włącznie z numerami katalogowymi dla części zamiennych użytych do projektu. Część z nich zamieszczam poniżej:
Bazowy silnik SR20VE
Kute korbowody Manley
Kute tłoki CP Pistons 86,5mm 8,5:1
Szpilki głowicy ARP
Metalowa Uszczelka pod głowicę SR20VET
Panewki główne STD ACL Dura Glyde
Nowa Szpera Quife
Nowe Sprzęgło ACT Hevy Duty organic 
Dodatkowe poduszki silnika i skrzyni biegów
Dołożenie komputera ECU Master DET3 z wbudowanym map sensorem
Dołożenie chłodnicy oleju Setrab 14rz najdłuższa z oferty + podstawka Mocal z termostaten HIGH FLOW, przewody olejowe teflon w stalowym oplocie + przeróka przedniego pasa i maski
Przejście na strojenie ecu mastrem jako Fuel Implant
Kontroler doładowania AVCR (2 mapy + regulacja doładowania po biegach)
SWAP hamulców przód plus tył
Nowe zawieszenie BC Racing gwintowane 4szt. z regulacją wysokości, oraz z regulacją tłumienia
Zwrotnice zbudowane na zamówienie + piasty, łożyska
Półosie zbudowane na 400 PS
Felgi Japan Racing 
Przeszczep serwa i pompy hamulcowej z Nissana 350Z
Chłodnica oleju SETRAB 14 rdzeni
Chłodnica wody na zamówienie – gruba plus wiatraki SPALL 2szt
Dołożenie chłodnicy do wspomagania przekładni kierowniczej
Intercooler MISHIMOTO 
Stabilizatory Whiteline (przód i tył)
Łączniki stabilizatorów Whiteline
Napinacze przednich wahaczy Whiteline
Wahacze tył regulowane 4szt.
Drążek regulowany Panharda
Wszystkie elementy zawieszenia – NOWE
Oryginalne spinki Aerochatch do zapięcia maski
Układ paliwowy swirlpot + przewody teflonowe w stalowym oplocie +
zewnętrzna pompa paliwa Bosch 
Przednie lampy nowe
Klatka
Fotele sportowe – kierowcy OMP
Wyświetlacz Dephi monitorujący całą pracę silnika z możliwością nagrywania parametrów podczas przejazdu, ustawiane wartości krytyczne z powiadomieniem diodami i sygnałem dźwiękowym.

Auto po zakończeniu projektu przejechało 6.500km (wyłącznie latem)- dlatego taki przebieg podałem w ogłoszeniu.

Proszę o kontakt wyłącznie osoby zainteresowane zakupem. Podczas spotkania chętnie udzielę wszelkich informacji na temat projektu.