MITSUBISHI LANCER EVO IV

20 sierpnia 2022

Rok produkcji: 1996

Moc silnika: 398 KM

Skrzynia biegów: Manualna

Rodzaj paliwa: Benzyna

Cena: 105 000 zł

Pojemność silnika: 2 000 cm3

Przebieg: 175 729 km

Napęd: 4x4

Miasto: Warszawa

Rok produkcji: 1996

Pojemność silnika: 2 000 cm3

Moc silnika: 398 KM

Przebieg: 175 729 km

Skrzynia biegów: Manualna

Napęd: 4x4

Rodzaj paliwa: Benzyna

Cena: 105 000 zł

Miasto: Warszawa


Samochód w moich rękach od 2019 roku, przekładka na LHD, zarejestrowany na krótkim VINie. 
VIN: CN9A0011063

W tym czasie zrobiona regeneracja turbo, wymieniony intercooler, chłodnica oleju, chłodnica wody, założony wydech HKS, Turbo Timer, zrobiona klimatyzacja, założony Motec i Szpera z EVO 6 oraz odbudowany silnik w 2021 roku w 7motorsport (przekręciła się panewka na torze w Kielcach). 
Dołożony fotel kubełkowy i szelki po stronie kierowcy. 
Oryginalny fotel, przelot i całą resztę mam u siebie. 
Dodatkowo drugi komplet kół.
Na samochodzie była też zrobiona lekka korekta lakieru.
Sprzedaję, bo nie jeżdżę (ostatnio jeździłem w sierpniu 202, od tego czasu stoi w garażu podziemnym i odpalany był chyba ze 2-3 razy).
Auta bardzo szybkie przed założeniem Moteca i szpery z EVO 6 w Łodzi z pasażerem na RSR595 zrobiło ze mna za kółkiem 59,7.
Teraz powinno być jeszcze szybsze.

Graty:
– kubełek kierowcy + szelki OMP (oryginalny fotel dorzucam)
– osłona na kolektor wydechowy TOMEI (TOMEI:4G63 EVO IV – IX – TOMEI 86.31 EXPREME EXHAUST HEAT SHIELD)
– turbo timer HKS
– wydech HKS (HKS: SS Hi-Power 409 Muffler Evo 4/5/6) (dorzucam przelot z kwasówki)
– intercooler Greddy na 600 KM (Greddy: Intercooler Kit Spec-LS Type 443.57 24E – Evo 4-6)
– chłodnica oleju MMOC-EVO-01BK
– szpera z tylu Cusco wzmocniona
– Brembo hamulce z klockami CL
– zawieszenie Tein
– silnik po odbudowie w 7Motorsport (2021 rok)
– turbo po regeneracji (2020 rok)
– chłodnica wody MMRAD-EVO-456
– komputer Motec M800 (strojenie by Lutek, 4 mapy, najmocniejsza 398 KM, bezpieczna na 385 KM)
– podtrzymanie turbo i 4 mapy
– krótki magiel
– szpera przód z EVO VI
– poliuretany (z tyłu nie ma)

Do poprawy:
– Chłodzenie, coś jest nie tak podpięte albo nie do końca działa jak powinno bo nadal się bardzo szybko grzeje
– Wskaźnik temp płynu chłodniczego na desce rozdzielczej do poprawy bo przestał działać.

Sprzedaż na podstawie umowy kupna-sprzedaży