LOTUS ELISE Sprint 220- sprzedany

27 stycznia 2021

Rok produkcji: 2017

Moc silnika: 220 KM

Skrzynia biegów: Manualna

Rodzaj paliwa: Benzyna

Cena: 170 000 zł

Województwo: Lubelskie

Pojemność silnika: 1 800 cm3

Przebieg: 28 000 km

Napęd: RWD

Kolor: Szary

Miasto: Lublin

Rok produkcji: 2017

Pojemność silnika: 1 800 cm3

Moc silnika: 220 KM

Przebieg: 28 000 km

Skrzynia biegów: Manualna

Napęd: RWD

Rodzaj paliwa: Benzyna

Kolor: Szary

Cena: 170 000 zł

Miasto: Lublin

Województwo: Lubelskie

Informacje kontaktowe

Imię: Lotus

Numer telefonu: Samochód sprzedany

Imię: Lotus

Numer telefonu: Samochód sprzedany

Zdjęcia

Opis

***zaobserwuj nas na Instagramie @motoinspiracje *** Jest to limitowana edycja Elise odwołująca się do legendarnego Elana Sprint z 1973 roku i jest to najlżejsza Elise S3 – bez paliwa waży ok 850kg. Klapa bagażnika/komory silnika i panel mocowania dachu są zrobione z włókna węglowego, tylna szyba to polikarbonat, zamontowany jest lekki akumulator, lekkie kute felgi, a model 2017.5 ma sporo zmian odchudzających względem poprzednich S3. Silnik 1.8 Toyoty 2ZR z kompresorem Magnuson 900 robi 220 koni i 250 niutków i jest potencjał na podkręcenie do 260-280, ale już w fabrycznej specyfikacji to auto naprawdę jedzie we wściekłym stylu. 260 koni na tonę robi poniżej 4.5s do setki i płaska linia momentu wgniata w fotel właściwie na każdych obrotach. Kompresor ma chłodzenie wodne, silnik ma zamontowaną fabrycznie chłodnicę oleju. Zawieszenie OEM na Bilsteinach. Hamulce AP Racing dwutłoczkowe przód, jeden tłoczek z tyłu. Opony 195/50/16 przód, 225/45/17 tył. Przednie nowe, tylne niedługo do zmiany. Kolor Metallic Grey z czerwonymi wstawkami edycji Sprint. W środku najpiękniejszy element Elise z tego roku – odsłonięty mechanizm drążka skrzyni biegów. Wygląda i klika jak milion dukatów. Musiałem jednak zmienić karbonowe fotele na zwykłe, bo wbijały mi się w biodra. Z niestandardowego wyposażenia, uwaga, są dywaniki, tempomat i manualna klimatyzacja. Jest też radio Clarion z USB i zestawem głośnomówiącym, ale mówiąc ogólnie nie jest to auto dla audiofilów. Auto jest z października 2017 roku, przejechało 28000km, miało jednego właściciela w Niemczech, który kupił i serwisował auto w KomoTec, aż do 2019, gdy uszkodził mocowania wahaczy przedniego lewego koła. Odkupiłem ją i oddałem do warsztatu zajmującego się egzotykami w Poznaniu – robi różne McLareny, Ferrari i inne Astony. Naprawa została zrobiona bez żadnych półśrodków – kupiłem nieuszkodzoną ramę i warsztat przełożył uszkodzone części. Mam sporo zdjęć z naprawy. Auto ma idealną geometrię, wygląda i prowadzi się jak nowe. Świeże oleje i płyny. Cena = 170 tys PLN (jedyny Sprint 220 na mobile jest wystawiony za 245 tys). Do obejrzenia w Krakowie i Lublinie, a przy dobrej pogodzie możemy też zrobić jazdę próbną.

Wyposażenie

ABS, Elektryczne szyby przednie, Poduszka powietrzna pasażera, Alufelgi, ESP (stabilizacja toru jazdy), Klimatyzacja manualna, Światła do jazdy dziennej, Tempomat, CD, Immobilizer, Radio fabryczne, ASR (kontrola trakcji), Gniazdo AUX, MP3, Światła LED, Centralny zamek, Poduszka powietrzna kierowcy, Alarm, Bluetooth, Gniazdo USB, Ogranicznik prędkości, Tapicerka welurowa,