DODGE VIPER GTS ACR- sprzedany

14 marca 2021

Rok produkcji: 1999

Moc silnika: 466 KM

Skrzynia biegów: Manualna

Rodzaj paliwa: Benzyna

Cena: 270 000 zł

Województwo: Mazowieckie

Pojemność silnika: 8 000 cm3

Przebieg: 18 640 mil km

Kolor: Szary

Miasto: Pruszków

Rok produkcji: 1999

Pojemność silnika: 8 000 cm3

Moc silnika: 466 KM

Przebieg: 18 640 mil km

Skrzynia biegów: Manualna

Rodzaj paliwa: Benzyna

Kolor: Szary

Cena: 270 000 zł

Miasto: Pruszków

Województwo: Mazowieckie

Informacje kontaktowe

Imię: Sebastian

Numer telefonu: Samochód sprzedany

Imię: Sebastian

Numer telefonu: Samochód sprzedany

Zdjęcia

Opis

Jest to jeden z niewielu GTS ACR w Europie. Drugiego takiego na drodze ciężko będzie spotkać. W 1999 roku zbudowano tylko 215 szt. Viper jest w pełni fabryczny i nie tuningowany. – silnik 8.0L V-10 – rok produkcji 1999 – przebieg 18640 mil – opony przód 265/35/18 Continental – opony tył 335/30/18 Nitto Drag – import prywatny, auto przyjechało nieuszkodzone ani nie utopione (zdjęcia do wglądu) – pierwszy właściciel w Polsce. – aktualnie po serwisie. wymienione wszystkie fitry, oleje, świece, kable – silnik i skrzynia – zero wycieków – dodatkowo zrobione jest w www.vtg.pl (odświeżenie całej ramy, wymiana wszystkich gumowych elementów zawieszenia oraz wiele innych – zdjęcia) Pierwsza generacja Vipera doczekała się hardcorowej odmiany o oznaczeniu ACR (American Club Racing). Jej premiera nastąpiła w 1999 roku. Chociaż auto było dopuszczone do jazdy po drogach publicznych, wprowadzone modyfikacje ewidentnie kierunkowały jego przeznaczenie na tor. W Viperach ACR stosowano filtry i doloty K&N, dzięki którym udało się podbić moc (466 koni) , a moment obrotowy zwiększyć do 678 Nm. Jednocześnie auto odchudzono. Niestety, ucierpiało na tym wnętrze, które stało się jeszcze bardziej spartańskie brak klimatyzacji i radia (można było zamówić klimę i radio opcjonalnie, u mnie tak jest). Usunięto również lampy przeciwmgłowe. ACR dostał lekkie koła (18 cali) od BBS (aktualnie przywracam je do fabrycznego koloru srebrnego), pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa (dodatkowo zamontowane są zwykłe). ACR w zasadzie jest torowym autem, brakowało w nim tylko klatki i systemu gaśniczego.

Wyposażenie

Zapraszam do kontaktu.