HONDA INTEGRA TYPE-R

9 czerwca 2021

Rok produkcji: 2002

Moc silnika: 220 KM

Skrzynia biegów: Manualna

Rodzaj paliwa: Benzyna

Cena: Zainteresowanych zapraszam do kontaktu zł

Województwo: Łódzkie

Pojemność silnika: 2 000 cm3

Przebieg: 146 200 km

Napęd: FWD

Kolor: Biały

Miasto: Łódź

Rok produkcji: 2002

Pojemność silnika: 2 000 cm3

Moc silnika: 220 KM

Przebieg: 146 200 km

Skrzynia biegów: Manualna

Napęd: FWD

Rodzaj paliwa: Benzyna

Kolor: Biały

Cena: Zainteresowanych zapraszam do kontaktu zł

Miasto: Łódź

Województwo: Łódzkie

Informacje kontaktowe

Imię: Michał

Numer telefonu: +48 502 651 293

Imię: Michał

Numer telefonu: +48 502 651 293

Zdjęcia

Opis

2002 Honda Integra Type-R DC5, C-pack (najwyższa opcja wyposażenia) w legendarnym dla marki kolorze NH0 – Championship White. Samochód to tak zwany JDM (Japanese Domestic Market – czyli produkt przeznaczony wyłącznie na wewnętrzny rynek japoński). https://www.instagram.com/jdm.dc5.r/ W latach 2001 – 2006 Honda wyprodukowała jedynie 12247 sztuk tego modelu, z czego 9812 sztuk przedlifta (do 2003). Seryjnie wyposażone jest w – hamulce Brembo (jako pierwszy model w historii Hondy) – kierownice MOMO – kubełkowe fotele RECARO – szperę (LSD) Proszę nie mylić z Acura RSX – to są dwa różne auta. W przeciwieństwie do poprzedniego modelu (DC2) Integra DC5 została zaprojektowana, jako “Type R” w pierwszej kolejności – nie, jako modyfikacja modelu bazowego dzięki czemu samochód został znacząco usztywniony w stosunku do poprzednika. Sztywność statyczna (skręcanie + 116%, zgięcie +35%), sztywność dynamiczna (tył +78%, przód +64%). Silnik to jednostka K20A, mimo zwiększonej pojemności, mocy i momencie obrotowym silnik jest lżejszy od poprzednika z serii B18. Przy przebiegu ok 144 tys. km zalałem silnik najlepszym (moim zdaniem) dostępnym olejem – Millers Motorsport CFS 5W40 NT+. Seryjna moc to 220 km, auto nie było na hamowni po modyfikacjach. Skrzynia 6-cio biegowa o krótkich przełożeniach (1bieg – 3.266, 2bieg – 2.130, 3bieg – 1.517, 4bieg – 1.212, 5bieg – 0.972, 6bieg – 0.780, Final – 4.764) Przyspieszenie od 0 do 100km/h w ok. 6s Przebieg 146 tys km, zarejestrowany w PL (samochód posiada wpisane w dowód odstępstwo z ministerstwa – krótki numer VIN). Lista modyfikacji: – gwint BC Racing ER z regulacja wysokości, twardości i skoku amortyzatora (posiadam również oryginalne zawieszenie) ok 8000 PLN – opony semi-slick Federal 595RS-R – karbonowy dolot powietrza Tegiwa Gruppe M zbierający zimne powietrze znad maski – bardzo wydajny i potęgujący ryk VTECa (Oryginalny układ dolotowy dostępny) – ok 2000 PLN – wydajniejszy kolektor dolotowy (oryginalny również dostępny) – HKS Circuit Attack Counter ok 1000 PLN – Radio 2din Pioneer AVH p3100dvd z AUX, USB oraz opcjonalnym modułem Bluetooth (brak oryginalnego radia) – Lampy EU przednie (oryginalne lampy RHD ksenonowe dostępne) Podczas swojego debiutu Integra DC5 Type R osiągnęła na torze Tsukuba lepsze czasy okrążenia od takich aut jak: S2000 (JDM 250km), Integra DC2 (JDM 200km), Silvia S15 (JDM 250km), Golf R32 (IV i V generacji), Alfa Romeo 147 GTA, BMW E46 330, BMW 130i czy Audi A3 3.2. Bardzo precyzyjny układ kierowniczy w polaczeniu ze sportowym zawieszeniem sprawia ze prowadzi się jak po szynach. Mimo napędu na przednią os nie wykazuje podsterowności typowej dla hot hatchow. Dodając do tego ryk VTECa rezonowany przez karbonowy dolot powietrza, idealna pozycja za kierownica w otulającym kubelkowym fotelu mamy wrażenie ze siedzimy w samochodzie wyścigowym. Miałem przywilej prowadzić wiele mocniejszych i szybszych samochodów i gwarantuje, ze emocje jakie dostarcza ten samochód są jedyne w swoim rodzaju. Integra Type R jest moim spełnionym marzeniem motoryzacyjnym. Bardzo o nią dbam i staram się żeby była w jak najlepszej kondycji. Biorąc pod uwagę ograniczona liczbę zadbanych egzemplarzy oraz obecne wzrosty wartości DC5 w Japonii i Wielkiej Brytanii myślę ze to również świetna lokata kapitału. Sprzedaje ze względu na ograniczona powierzchnię garażową – chciałbym spełnić następne marzenie.

Wyposażenie

Zapraszam do kontaktu, udzielę wszelkich informacji.