OPEL CALIBRA
11 czerwca 2020
Rok produkcji: 1996
Moc silnika: 223 KM
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Cena: 19 900 zł
Województwo: Zachodniopomorskie
Pojemność silnika: 2 000 cm3
Przebieg: 160 460 km
Kolor: Zielony
Miasto: Szczecin
Rok produkcji: 1996
Pojemność silnika: 2 000 cm3
Moc silnika: 223 KM
Przebieg: 160 460 km
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Kolor: Zielony
Cena: 19 900 zł
Miasto: Szczecin
Województwo: Zachodniopomorskie
Informacje kontaktowe
Imię: Marcin
Numer telefonu: marcin.ekamodel@wp.pl
Imię: Marcin
Numer telefonu: marcin.ekamodel@wp.pl
Opis
Na sprzedaż mój prywatny pojazd jakim jest Opel Calibra.
Auto poszanowane, w oryginalnym pakiecie stylistycznym Cliff/Last Edition od Irmscher. Nie stało się obiektem tuningu z lat 90tych.
Nadwozie jak i podwozie bez rdzy. Oryginalny lakier! Mierzone czujnikiem lakieru – zapraszam z własnym miernikiem.
Auto w moim posiadaniu od listopada 2016 roku, cały czas garażowane, użytkowane tylko w sezonie letnim, w słoneczne dni. Calibra była moim marzeniem z czasów dzieciństwa, w auto włożone dużo serca i pieniędzy.
Od 2016 przeszła trochę zmian:
– zmiana silnika na oryginalny C20LET (głowica Coscast), swap wykonany w czerwcu 2017 roku, przy okazji zmiana rozrządu (przy przebiegu ok 154tys km), zmiana uszczelki pod deklem zaworów – była jeszcze oryginalna z logiem GM, kontrola panewek korbowych, montaż mocniejszych śrub w stopkach korbowodów, przegląd instalacji elektrycznej silnika itp itd. Silnik spięty ze skrzynią F20 (prędkość maksymalna w okolicy 270km/h – określona na podstawie przełożeń skrzyni biegów i zakresu prędkości obrotowej silnika. Prędkościomierz wyskalowany do 250km/h. Wskazówka prędkościomierza „poszła” dalej, auto przestało rozpędzać się dopiero na „odcince”.)
– montaż alternatora 120A na wąski pasek, z napinaczem w postaci śruby rzymskiej (element sprowadzany z Wielkiej Brytanii)
– montaż intercoolera pod zderzakiem, przy okazji wymiana chłodnicy cieczy na większą i bardziej wydajną, dodatkowo – możliwość ręcznego sterowania wiatrakami – dodatkowe chłodzenie intercoolera
– montaż układu wydechowego ze stali kwasoodpornej, średnica 2,5 cala, dwa tłumiki przelotowe (wszystko z MG Motorsport), metalowy katalizator
– zmiana sterownika silnika na EDS Ph1
– drobne wymiany elementów zawieszenia (drążki, tulejki, itp itd). Sprężyny Irmscher -30mm, rozpórka kielichów przednich oraz tylnych.
Wszystko udokumentowane zdjęciowo. Swap jak i wszelkie modyfikacje dokonane w szczecińskiej firmie Carro.
Aktualna moc: 223 konie mechaniczne przy oryginalnej turbosprężarce (czas na 1/4 mili 15.1sek)
Aktualny przebieg: 160460 km
Aktualne badanie techniczne: 10.07.2020
Aktualne OC: 07.05.2021
Wyposażenie
Wyposażenie: – wspomaganie kierownicy – elektrycznie sterowane szyby i lusterka – fotele skórzane w idealnym stanie – flockowane boczki drzwi – wygłuszone drzwi, podłoga bagażnika itp – audio Alpine + subwoofer – felgi 17 cali, opony Nexen Nfera SU1 kupione nowe w marcu 2018r – dokumentacja pojazdu w oryginalnej teczce, dwa kluczyki… Do auta dorzucam wiele części zamiennych.